Нікопольці відтепер зможуть вдвічі швидше додзвонитися в ДТЕК
Источник: ДТЕК Дніпровські електромережі
В контакт-центрі «Дніпровських енергетичних послуг» час з’єднання з оператором зменшився вдвічі
З початку року час очікування на телефонній лінії до постачальника електроенергії «Дніпровські енергетичні послуги» скоротився удвічі й наразі складає менше 3-х хвилин. Дбаючи про якість та швидкість обслуговування клієнтів, компанія модернізувала роботу свого контакт-центру:
· з вересня запущено автовідповідач для прийому показників електролічильника без з’єднання з оператором ;
· у період збільшеного навантаження для обслуговування клієнтів долучаються додаткові спеціалісти;
· клієнти все частіше звертаються до постачальника через Facebook та електронною поштою hotline@dnep.com.ua. З початку року кількість онлайн звернень постійно зростає і наразі складає у середньому 6,5 тис. повідомлень щомісяця.
Єдиний контакт-центр «Дніпровських енергетичних послуг» консультує всіх жителів Дніпропетровщини 7 днів на тиждень з 7:00 до 21:00. Оператори обслуговують клієнтів з питань розрахунків та нарахувань за електроенергію, приймають дані приладів обліку, дають поради з енергоефективності тощо. Звернутися до контакт-центру можна за телефоном (056/050/067) 770-11-55.
«Кожного дня оператори контакт-центру роз’яснюють нашим клієнтам питання щодо електропостачання. Наразі час очікування на лінії скоротився, і складає менше 3 хвилин. Це дозволило приймати більше звернень. Наприклад, 2 вересня оператор Владислава Перцева встановила рекорд і відповіла на 380 дзвінків», — сказав директор «Дніпровських енергетичних послуг» Юрій Федько.
Окрім контакт-центру, споживачі можуть отримати інформацію на сайті компанії, передати показники лічильника та сплатити за електроенергію в Особистому кабінеті, написати повідомлення у Facebook чи на електронну пошту, отримати онлайн-рахунок через Viber.
Оставить комментарий