«Губербот» Дніпропетровської ОДА прийняв вже понад 300 звернень
За півтора місяці роботи «Губербот» Дніпропетровської ОДА прийняв вже понад 300 звернень. Це електронний помічник, який працює у Facebook та Telegram. Він «розпитує» заявника про проблему, з якою він хоче звернутися до очільника області. Відповідь людина отримує за 7-14 днів.
«Аби звернутися до ОДА, мешканці області можуть прийти на особистий прийом, зателефонувати на «гарячу лінію» або подати заявку через сайт контакт-центру або колективних звернень, – зазначив голова Дніпропетровської ОДА Олександр Бондаренко. – Ще один варіант – скористатися «Губерботом». Його запустили півтора місяці тому. Цифровий сервіс допомагає спростити комунікацію та оперативно дізнаватися про проблеми, які хвилюють мешканців регіону».
«Губербот» – це спеціальна програма, яка працює у Facebook та Telegram ОДА. За допомогою навідних питань вона допомагає заявнику швидко оформити пропозицію, клопотання або скаргу. Ці дані потрапляють до контакт-центру Дніпропетровської облдержадміністрації. Аналітики переадресовують заявку департаментам, вони надають відповідь протягом 7-14 днів.
Оставить комментарий