Щодо розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації, організації роботи центрів обслуговування платників та надання адміністративних послуг
В Інформаційному агентстві «МОСТ-Днепр» відбулася прес-конференція на тему: «Щодо розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації, організації роботи центрів обслуговування платників та надання адміністративних послуг» за участі фахівця управління обслуговування платників Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Олени Малишевої.
За її словами, з початку 2019 року до Головного управління надійшло 70 письмових звернень громадян. За аналогічний період 2018 року надійшло 120 звернень.
За змістом найбільша кількість звернень стосувалась:
контрольно-перевірочної роботи;
інформування про ухилення від сплати податків;
консультація з питань податкового законодавства.
До органів ДФС у Дніпропетровській області протягом січня – лютого 2019 року надійшло 3 колективних звернення від 18 громадян, повторних звернень не надходило.
Протягом січня – лютого 2019 року Головним управлінням ДФС у Дніпропетровській області також розглянуто 57 письмових запитів на публічну інформацію. Всі запити виконані своєчасно.
Оставить комментарий