Новое на сайте

Интервью
Новости области
Новости Украины
Объявления
Афиша

ВІДБУВСЯ ВИКОНКОМ ПОКРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ВІДБУВСЯ ВИКОНКОМ ПОКРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
25 Июл 2019 16:34 | Новости Покрова

Діяльність центру надання адміністративних послуг було головним питанням, винесеним на розгляд виконкому міської ради, який відбувся 24 липня.

Доповідач, адміністратор-керівник Інна Клочковська зазначала, що основним завданням Центру є створення належних умов для надання якісних та доступних адмінпослуг, шляхом спрощення процедури їх отримання. Центр орієнтований на містян – це сучасний зонований офіс, де передбачено і дитячий куточок. Він здійснює свою діяльність за принципом «єдиного вікна», тобто прийом документів та видача результату послуги здійснюється виключно через адміністратора Центру. Опрацювання справ проходить у програмно – технічному комплексі облдержадміністрації «Регіональний віртуальний офіс електронних адміністративних послуг Дніпропетровської області», який має особистий кабінет клієнта для відслідковування стану розгляду справ. Про готовність документів клієнт дізнається у телефонному режимі або за допомогою SMS- повідомлення, засобами мобільного зв’язку.

З метою забезпечення зручного режиму роботи Центр працює за розширеним графіком — 47 годин на тиждень без обідніх перерв, з подовженим робочим днем у вівторок до 20.00. Показовими є і результати діяльності.

Якщо у 2018 році через Центр було запроваджено надання 134 адмінпослуг, то вже у 2019 році перелік адміністративних послуг збільшився до 151.

Як підкреслила доповідач, збільшення кількості адмінпослуг призвело до зростання кількості клієнтів Центру: за 1 півріччя 2018 року до Центру звернулось 4411 осіб, за 2 півріччя 2018 року — 4615 осіб, а за 1 півріччя 2019 року кількість осіб, що звернулися до Центру складає 5989.

Якщо середньомісячно в 2018році надавалось 752 послуги, то в 2019 році вже надається — 998 послуг.

Надання такої кількості адміністративних послуг дозволяє Центру зробити свій внесок щодо поповнення міського бюджету.

Тут іде постійна робота з удосконалення діяльності, покращення системи надання послуг. Так, адміністратори Центру працюють не тільки у віртуальному офісі «Відкрита влада», але й реєструють звернення громадян у Державних реєстрах. З 2016 року Центр є партнером волонтерського проекту «Портал державних послуг iGov» — сервісу подачі та отримання документів у сфері державних послуг через мережу Інтернет.

Не перший рік успішно співпрацює з Німецьким товариством міжнародного співробітництва «GIZ» у напрямку розвитку територій задля сталого розвитку. Конструктивна взаємодія відбувається у рамках різних проектів та грантів. Серед останніх – участь у Менторській програмі ”Удосконалення адміністративних та соціальних послуг у Дніпропетровській області”.

Покров став партнером Початкової Фази та Раунду 1 Фази Впровадження Програми «U-LEAD з Європою» із покращення якості надання адміністративних послуг для населення. У рамках співпраці з Програмою, спеціалісти «U-LEAD з Європою» провели цикл тренінгів щодо покращення надання адміністративних послуг.

Як наголосила Інна Клочковська, ця робота має системний характер. У 2018 році адміністратори Центру взяли участь у прес-конференції та семінарі «Мобільний офіс – нова якість надання послуг». Центр отримав «Мобільний офіс» — комплекс обладнання портативного автоматизованого робочого місця. Завдяки мобільному офісу мешканці віддалених територій, люди похилого віку, особи з інвалідністю та громадяни, які знаходяться на стаціонарному лікуванні отримують послуги, не відвідуючи Центр. Здійснюється прийом громадян у селищі Олександрівка.

І це основне завдання, наголосила доповідач, створити необхідні умови для надання якісних та доступних послуг.

На виконкомі розглядалося ще ряд питань, за всіма прийнято відповідні рішення.

Оставить комментарий

avatar
250

Подписка на ежедневную рассылку