Скільки грошей витратили партії на свою рекламу в Facebook і Instagram ?
Источник: Рубрика
В агентстві Trixter Digital проаналізували сторінки популярних українських політичних партій і зібрали інформацію про витрати на рекламу в Facebook і Instagram перед парламентськими виборами в 2019 році.
У першу п’ятірку партій, які витрачають найбільше коштів на рекламу в Facebook і Instagram, потрапили «Голос», «Європейська Солідарність», «Сила права», «Слуга Народу» та «Партія Шарія».
Приблизно $100 на SMM витратили «ВО Свобода» і «Партія Зелених України», «Опозиційна платформа – За життя» та «Аграрна партія» в Facebook і Instagram не вклали жодної копійки. Даних щодо витрат партії «Батьківщина» немає.
«Голос»
На 15 липня 2019 партія «Голос» на SMM у передвиборній гонці витратила найбільше коштів – $193 490 тисяч. В основному це анонси #ТураЗмін, який проходив в різних містах України та завершився 19 липня в Києві.
Є й пости, присвячені кандидатам у народні депутати, серед яких особливо виділяються пости про відомого українського телеведучого Сергія Притулу.
«Європейська Солідарність»
Друге місце за кількістю витрачених коштів на SMM зайняла партія «Європейська Солідарність», яка вклала $149 924 тисяч.
Більшість постів присвячено європейської інтеграції і протистояння російської агресії. Присутні й анонси зустрічей кандидатів з виборцями в різних містах України.
«Сила права»
Третьою в списку по вкладеним в просування в соцмережах стала партія «Сила права», яка витратила $132 831 тисяч.
Пости даної партії в більшості своїй про те, яким чином депутати, які потрапили в парламент, збираються боротися з російською агресією.
«Слуга Народа»
Четверте місце зі значним відривом у цифрах займає партія «Слуга Народу», яка витратила на SMM $47 170 тисяч.
Більшість постів знайомить виборців з кандидатами в різних областях України. Також можна побачити уривки з програми партії.
Оставить комментарий